💪 Voor 18:00 besteld = morgen in huis 💪 Gratis verzending boven de €50 💪 Altijd gratis verzending in Terneuzen! 🏆

FAQ

Waarmee kan ik betalen bij het afrekenproces?
Je kunt betalen met: American Express, Apple Pay, Bancontact, Google Pay, iDEAL, Maestro, Mastercard, Shop Pay, Visa.

Ik heb geen bevestiging gekregen van mijn bestelling?
Helaas komt het vaker voor dat automatische mails als bevestigingsmails in je SPAM map terecht komen. Check deze map! Zie je geen SPAM map? Probeer dan eens in te loggen met een webbrowser op een computer of laptop.

Wat is de status van mijn bestelling?
Zodra wij jouw order hebben verzonden ontvang je een verzendbevestiging met track en trace code. Als je deze nog niet ontvangen hebt dan is jouw bestelling nog niet verzonden. Via de track en trace code kun je jou bestelling volgen. Maak je gebruik van lokale bezorging? Wij nemen dan binnen 12 uur contact met jou op om een bezorgmoment te plannen!

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
Normaal gezien arriveert een bestelling binnen twee werkdagen. Dit kan echter oplopen door problemen bij het vervoersbedrijf. Mocht het langer dan vijf werkdagen duren, neem dan contact met ons op via info@buskruitstore.nl.

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen, wat moet ik doen?
Heb je de Track en Trace code gecheckt en blijkt er dat er iets mis gaat met je pakket? Neem dan contact met ons op via info@buskruitstore.nl. Mocht je het pakket niet meteen de volgende dag in huis hebben, kan het ook zijn dat PostNL vertraging heeft. Hier hebben wij helaas geen invloed op.

Ik heb een klacht/opmerking/verbeterpunt/vraag, wat nu?
Je kunt contact opnemen met ons via info@buskruitstore.nl, we lossen het graag op en proberen je daarbij zo goed mogelijk te assisteren.